Facet na 100 PRO.
Prawdziwe historie.

Obejrzyj spot kampanii

Fundacja Share the Care wspólnie z marką Gillette rozpoczyna czwartą edycję kampanii „Facet na 100 PRO”.

W kwietniu tego roku spośród 107 zgłoszeń wybraliśmy 10 ojców, którzy opowiedzieli o swoim ojcostwie i zostali Ambasadorami tegorocznej kampanii. Zapraszamy do zapoznania się z ich historiami oraz podzieleniem się również i swoją opowieścią. To wyjątkowa okazja dla ojców z całej Polski, aby i zainspirować innych mężczyzn do aktywnego rodzicielstwa. Od 9 do 26 czerwca czekamy na historie, które pokazują, jak różne mogą być ścieżki ojcostwa, jak ważna jest rola taty w życiu dziecka i jak wiele daje samym mężczyznom.

Opowiedz o tym, co dla Ciebie znaczy być tatą i oznacz post hasztagiem #FacetNa100Pro

Bo bycie tatą to życie na 100% – pełne emocji, bliskości i chwil, które zostają na zawsze. Nie zawsze jest łatwo, ale kto powiedział, że ma być? Czasem wystarczy przytulenie, spojrzenie czy pierwsze „tato”, żeby poczuć, że wszystko ma sens.

Zapraszamy na przygotowane specjalnie dla Was webinary i wydarzenia oraz do poznania 11 wyjątkowej historii – o tacie zastępczym. Opowiadamy o rodzicielstwie zastępczym, bo droga do ojcostwa może prowadzić i tą ścieżką.

Kampania „Facet na 100 PRO” pokazuje, jak ważna jest rola taty w życiu dziecka. Dołącz do kampanii Facet na 100 Pro – pokaż, jakim tatą jesteś!

Na Wasze posty z #FacetNa100pro czekamy do 26 czerwca. Najlepsze opowieści nagrodzimy nagrodami – wejściem do Parku wodnego Suntago, maszynkami Gillette oraz specjalnymi bluzami Facet na 100 Pro (zobacz regulamin konkursu).

Podziel się swoją historią w social mediach z #Facetna100Pro – zainspiruj innych i wygraj nagrody!

Partnerem strategicznym kampanii jest marka Gillette

Partnerem strategicznym kampanii „Facet na 100 PRO” już czwarty rok z rzędu jest marka Gillette, która dostrzega globalne zmiany w postrzeganiu męskości i wspiera mężczyzn w byciu sobą. Podkreśla znaczenie role models, czyli pozytywnych wzorców do naśladowania, które inspirują szczególnie młodsze pokolenia.

Uosobieniem misji marki jest kampania „Bo chcę”. W spocie reklamowym występuje ambasador marki Gillette – Mateusz Damięcki, który mówi o tym, że realizowanie się w roli taty jest dla niego przyjemnością, a nie obowiązkiem. Zajmuje się swoimi synami, bo chce.

„Ojcostwo to dla mnie przede wszystkim dużo radości i szczęścia. Ale to również odpowiedzialność, którą rozumiem jako wchodzenie w relację z dzieckiem. Ważne jest bycie z dzieckiem, uczenie się siebie nawzajem i czuwanie nad tym, aby czegoś nie przeoczyć. Bo czasu nie da się cofnąć. To duża odpowiedzialność, ale jest ona naprawdę przyjemna. Kiedy widzi się efekty tego zaangażowania, satysfakcja jest ogromna” – przyznaje Mateusz Damięcki.

Facet na 100 PRO

Weź udział w konkursie

Opowiedz nam swoją historię i zostań Ambasadorem tegorocznej kampanii Facet na 100 PRO.

Wygraj atrakcyjne nagrody

Na autorów najlepszych historii czekają vouchery do Suntago dla całej rodziny oraz sesja foto i wywiad w Warszawie 24 maja

Regulamin konkursu

Przed przesłaniem zgłoszenia koniecznie zapoznaj się z regulaminem konkursu.

JURY KONKURSU

Brand Managerka Gillette na Europę Centralną – marki, która wspiera mężczyzn w tym, aby wyglądali i czuli się dobrze w swojej skórze każdego dnia. Miłośniczka dalekich podróży, surfingu i swojego ukochanego czworonoga.

Marta Rzepecka

Gillette

Magister położnictwa, specjalista pielęgniarstwa neonatologicznego. Od 16 lat pracuje na oddziale Neonatologii i Intensywnej Terapii Noworodka w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym nr 4 w Lublinie. Członek Okręgowej Rady Pielęgniarek i Położnych w Lublinie. Członek Zarządu Ogólnopolskiego Związku Zawodowego Pielęgniarek i Położnych Region Lubelski. Twórca fanpage'a Pielęgniarz i Położny to Brzmi Dumnie. Mąż Agaty, Ojciec Hani 9 lat i Mikołaja 7 lat.

Tomasz Kołodziejczyk

Położny

"Najlepszy na świecie" tata Laury. Aktywnie działa na rzecz praw kobiet w Polsce i na świecie.

Rafał Zadykowicz

Lekarz specjalista położnictwa i ginekologii

dr nauk społecznych w dyscyplinie nauki o komunikacji społecznej i mediach (WSIiZ), absolwent programu liderskiego Marketing Masterminds (IAA Polska), brytyjskiego Chartered Institute of Marketing (CIM) i Szkoły Strategii Marki (SAR). Zawodowo związany z Allegro Advertising, gdzie odpowiada za komunikację i edukację klientów. Ekspert w dziedzinie dadvertising. Wykładowca akademicki. Instruktor tańca. Dumny tata Franka i Marysi.

Radek Wierzbiński

dr nauk społecznych

Prywatnie szczęśliwy mąż i tato dwóch wspaniałych chłopców. Zawodowo, pracownik Departamentu Różnorodności Społecznej Urzędu Miejskiego Wrocławia i trener dziecięcej piłki nożnej. Po godzinach, pasjonat sportu w praktycznie każdym jego wydaniu oraz stolarz-amator i domowy majsterkowicz.

Piotr Symber

Przedstawiciel Urzędu Miasta Wrocław

Jako młody tata dzieli się chwilami ze swoimi dziećmi oraz jak z tym sobie radzi na tym niezwykłym etapie życia. Od urodzenia pierwszego dziecka wspólnie z partnerką opiekuje się dziećmi i rozwija swój profil - Suchy Tata. Szczerze dzieli się swoimi przemyśleniami jak rozwijał swój pomysł, jak wygląda życie z małymi dziećmi i jak to jest z partnerstwem w związku.

Rafał Myślińki

Suchy Tata

Autor książki "Ku równości. Inność pomyślana na nowo". Członek Pracowni Badań nad Obcością i Wykluczeniem Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu i pracownik tegoż uniwersytetu. Edukator równościowy i pracownik młodzieżowy. Pomysłodawca pierwszego w Polsce telefonu zaufania dla mężczyzn, realizowanych przez Instytut Przeciwdziałania Wykluczeniom. Członek Zespołu ds. Opracowania Planu na Rzecz Równości Płci na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz ekspert przy tworzeniu tegoż dokumentu na Akademii Tarnowskiej.

Michał Bomastyk

Pełnomocnik Prezydenta Miasta Torunia ds. Równości

Politolog i socjolog, autor raportu "Przemilczane nierówności. O problemach mężczyzn w Polsce", współzałożyciel i członek zarządu Stowarzyszenia na rzecz Chłopców i Mężczyzn.

dr Michał Gulczyński

Stowarzyszenie na rzecz Chłopców i Mężczyzn

Absolwent Instytutu Archeologii UW. Zawodowo związany z edukacją nieformalną. W Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę zajmuje się współorganizacją projektów edukacyjnych z zakresu profilaktyki bezpieczeństwa w internecie wśród dzieci i młodzieży. Posiada też doświadczenie w realizacji ogólnopolskich projektów popularyzujących naukę. Prywatnie tata dwóch córek, starający się codziennie zarażać je radością doświadczania świata. Pasjonat melancholijnych książek i autor jednej z nich, zbioru opowiadań ,,Lumpeks”.

Marek Skrzecz

Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę

Kiedyś reporter, od ponad ośmiu lat rzecznik prasowy. Od pięciu lat zaangażowany w plebiscyt Złotego Wąsa w ramach Fundacji Forum Mężczyzn. Czasami prowadzi zajęcia dydaktyczne, ale przede wszystkim uczy innych panów dbania o swoje zdrowie. Rozmawia o "męskich sprawach" jako dość stały gość "Misji na Marsa" w jednej z wrocławskich rozgłośni radiowych.

Marcin Janiszewski

Fundacja Forum Mężczyzn

Prowadzi Pracownię Bliskich Relacji, współtworzy Fundację Masculinum. Prowadzi autorskie warsztaty dla ojców córek, męskie kręgi, jest autorem kursów na platformie Positivelife.pl. Ojciec dwóch córek.

Marcin Grudzień

psychoterapeuta i trener

Trener biznesu, mentor i mówca inspiracyjny. Właściciel firmy szkoleniowo-doradczej TRAINING TREE. Twórca cyklu spotkań „Maska męskości”, w ramach których rozmawia z ekspertami_kami ze świata nauki, biznesu, sztuki i psychologii o współczesnym rozumieniu męskości. Autor wystąpienia TEDx „Maska męskości”. Prowadzi własny kanał na YouTubie i Spotify, gdzie dzieli się wiedzą i inspiracjami.

dr Marcin Capiga

Maska Męskości

Socjolożka, obserwatorka i pasjonatka relacji rodzinnych i zmian społecznych, zwłaszcza tych dotyczących współczesnego ojcostwa. Prywatnie mama trójki dzieci, zawodowo – ekspertka w obszarze rodzicielstwa i równego podziału obowiązków. W Fundacji koordynuje projekty społeczne, które wspierają rodziny w budowaniu partnerskich relacji. Prowadzi portal TeamRodzina.pl, gdzie inspiruje rodziców do świadomego i wspólnego wychowywania dzieci. Z zaangażowaniem śledzi, jak zmienia się model polskiej rodziny i jak nowe rozwiązania mogą wspierać rodziców w codziennych wyzwaniach.

Małgorzata Adamowicz

Fundacja Share the Care

Prawnik, autor, wykładowca dziecięcy w temacie uzależnienia od gier i telefonów. Jego misją jest edukowanie, uświadamianie i kreowanie pozytywnych nawyków wśród dzieci i młodzieży, w zakresie korzystania z technologii i mediów społ. Felietonista portalu naTemat.pl i ambassador fundacji Share The Care. Prowadził agencję modelek New Age Models, juror programu TVP „Supermodelki”, ale przede wszystkim ojciec bliźniaczek Małgosi i Madzi. Prowadzi blog MaTata na którym dzieli się doświadczeniami samodzielnego rodzicielstwa.

Maciej Lisowski

Matata

Ambasador Fundacji Share the Care. Psycholog, miłośnik muzyki i piłki nożnej, na co dzień Tata Mili i Leona. W wolnym czasie prowadzi w mediach społecznościowych bardzo popularne profile o tematyce rodzicielskiej – czyli po prosu Who’s Your Daddy. Rekruter w firmie Devire.

Łukasz Dominiak

Who’s Your Daddy

Psycholog, pracownik naukowy na Uniwersytecie SWPS, członek Rady Fundacji Share the Care, autor licznych publikacji naukowych i popularnonaukowych nt. rodzicielstwa (a zwłaszcza ojcostwa), twórca Ojcowskiej Szkoły Rodzenia. Prowadzi warsztaty, webinary i grupy rozwojowo-wsparciowe dla ojców. Więdzę naukową nt. roli ojca i wychowania dziecka popularyzuje na autorskim blogu Father_ing. Prywatnie, mąż i tata.

dr Kamil Janowicz

SWPS, Father_ing

Influencer, pełen energii i pasji mąż i ojciec, który zaraża swoją pozytywną energią. Na koncie ma wiele interesujących projektów i audycji, w których łączy swoje doświadczenie w mediach z charyzmą, przyciągając słuchaczy profesjonalizmem i szczerością. Zdobył popularność jako influencer, dzieląc się swoimi przemyśleniami, codziennymi przygodami i – przede wszystkim – szalonymi, pełnymi miłości i humoru chwilami z rodziną. Jako tata, czerpie radość z codziennych chwil spędzonych z dziećmi i rodziną. Bycie tatą to najważniejsza rola, jaką pełni w życiu.

Kamil Baleja

dziennikarz Radia Zet

Inżynier Humanista. Potrójny Tata. Amatorski Triathlonista. Założyciel Ojcowskiej Strony Mocy. Wierzy, że podstawą rodziny są silne relacje, wspólny czas i szczęśliwe wspomnienia.

Jarek Kania

Ojcowska Strona Mocy

Polski youtuber, prezenter telewizyjny i aktor dubbingowy. Swoją internetową karierę rozpoczął w 2011 roku, zdobywając miliony widzów. Prowadzący „The Voice Kids” i "The Voice of Poland", autor książki „Takie tam”. Jego głos możemy usłyszeć w polskich wersjach znanych bajek, animacji i filmów. Prywatnie jest mężem Sylwii Przybysz i tatą trzech córek.

Jan Dąbrowski

Youtuber

Wykładowca retoryki na Wydziale Dziennikarstwa UW. Członek Zespołu Retoryki i Komunikacji Publicznej Rady Języka Polskiego. Od dekady pod szyldem Narrative Impact zajmuje się badaniem, dostosowaniem i opracowaniem narracji o wartościach w organizacjach komercyjnych i publicznych, sposobem ukazywania ich wartości w działaniu i rozumienia firmowych przekazów. Współautor wielu książek, w tym „Uwięzieni w słowach rodziców” oraz „Organizacja to opowieść”.

dr hab. Jacek Wasilewski

badacz języka i jego społecznego oddziaływania

Publicysta mediów Grupy INFOR - Forsal.pl i Dziennika Gazety Prawnej. Inicjator bliskiej współpracy organizacji gospodarczych, uczelni, samorządów i instytucji otoczenia biznesu w Małopolsce, pomysłodawca i gospodarz INFORum Gospodarczego DGP. Laureat kilkudziesięciu nagród i wyróżnień dziennikarskich. Członek Zarządu Fundacji Pamięci Ofiar Auschwitz, oficer Rotary International (Paul Harris Fellow), członek Stowarzyszenia Alumni.

Zbigniew Bartuś

dziennikarz

Tancerz najwyższej klasy tanecznej w stylu standardowym i latynoamerykańskim, ośmiokrotny mistrz Polski, Europy i Świata w tańcu towarzyskim. W Tańcu z Gwiazdami, zachwyca techniką i charyzmą na parkiecie. Prywatnie mąż tancerki Hanny Żudziewicz i tata Róży. Na swoich kanałach w social mediach pokazuje nie tylko życie pełne tańca i treningów, ale także codzienność jako zaangażowany tata i mąż. Udowadnia, że pasja, rodzina i ojcostwo mogą iść w parze!

Jacek Jeschke

polski tancerz najwyższej klasy tanecznej

Influencer społeczny, dziennikarz, redaktor, tata 5 córek. znany jako SuperTata, który wykorzystuje media społecznościowe do promocji zaangażowanego rodzicielstwa. Realizuje to poprzez webinary, live'y, podcasty i blogi. Członek Rady Doradczej Rodziców NASK, kapituły konkursu Świat Przyjazny Dziecku, ambasador programu edukacyjnego Asy Internetu, juror konkursu cyfrowego dla dzieci What's Your Story, przewodniczący rady Fundacji Rozwoju Przez Całe Życie.

Marcin Perfuński

Super Tata TV

Mąż, ojciec (zastępczy), gdańszczanin, menedżer samorządowy, nauczyciel akademicki. Prywatnie - żonaty od blisko 20 lat, ojciec zastępczy dla dwójki synów, współpracuje z wieloma organizacjami społecznymi, wspierając ich działalność.  Menedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami z zakresu komunikacji marketingowej i społecznej oraz w budowaniu efektywnych struktur organizacyjnych; od 10 lat związany zawodowo z gdańskim samorządem lokalnym, gdzie odpowiadał za projektowanie w obszarze edukacji, polityki i pomocy społecznej.

Dr Grzegorz Szczuka

Pełnomocnik Wojewody Pomorskiej ds. Społeczeństwa Obywatelskiego

Na Instagramie działa jako Tata na macierzyńskim. Mąż jednej żony, tata dwóch córek, autor książek dla dzieci. Rodzicielstwo jest dla niego podróżą, a podczas podróży ważny jest dobry humor i kanapki, więc żartuje, ile wlezie i podjada, ile wlezie.

Tomasz Rusek

``Tata na macierzyńskim``

Prywatnie i przede wszystkim jestem ojcem dwóch córek. Dzięki moim dzieciom odkryłem, że elastyczność, negocjacje i empatia to klucz do rozwiązania wszystkich problemów. Od tych najmniejszych do największych. Także w życiu zawodowym. Przez wiele lat byłem dziennikarzem, a obecnie jestem odpowiedzialny za PR w Grupie OLX. 

Kamil Szabłowski

OLX Praca

Filozof, edukator i pisarz. Jest autorem wielu prac naukowych z zakresu estetyki, etyki stosowanej i metafilozofii, a obecnie pracuje jako wykładowca etyki na HTW Berlin. Jest założycielem PathForge, think-tanka zajmującego się badaniami na temat pozytywnej męskości i jej promowaniem; członkiem komitetu sterującego MenEngage Europe, gdzie kieruje grupą roboczą ‘Positive Narratives’; oraz założycielem i kierownikiem Diversity Reading List, wiodącego internetowego zasobu promującego równość w środowisku akademickim.

Dr Szymon Fokt

Men Engage Europe

Łodzianin, prawnik, radca prawny, od ponad 20 lat związany zawodowo z Urzędem Miasta Łodzi, przede wszystkim z Wydziałem Zdrowia i Spraw Społecznych. Żonaty od blisko dwudziestu lat, doświadczenie ojcowskie zapewniają mu wspaniałe córki Emilia i Julia oraz równie doskonały syn Jan. Zainteresowania prywatne to przede wszystkim muzyka, podróże i wszelkie majsterkowanie.

Juliusz Kurzawa

Przedstawiciel Urzędu Miasta Łódź

Z wykształcenia psycholog, jednak od ponad 10 lat związany marketingiem, z czego ostatnie 5 odpowiedzialny za komunikację w parku Wodnym Suntago. Prywatnie spełniony mąż oraz szczęśliwy ojciec dwóch pociech: Heleny i Ludwika, którzy każdego dnia uczą go czym jest cierpliwość, nieposkromiona wyobraźnia i elastyczność w dostosowywaniu się do nowych wyzwań.

Michał Maciejewski

Suntago

Cytaty

Paweł Kwiatkowski

"Dzieci nauczyły mnie dużo rzeczy, o których nawet nie wiedziałem, że nie umiem” 

Piotr Haras

„Obróciłem swoje życie o 180 stopni i tego nie żałuję. Jestem wdzięczny za to, że dzieci mnie pchnęły do tego i mogę robić to, co kocham”

Marek Czuń

"Myślałem, że jestem przygotowany mając dużo młodszego brata, byłem też w szkole rodzenia… ale własne dzieci i ojcostwo, to doświadczenie z zupełnie nowej kategorii”

Partnerzy

Organizator i pomysłodawca
Partner strategiczny
Partnerzy kampanii
Miasta Partnerskie
Patronaty Honorowe
Partnerzy społeczni
Partnerzy medialni