Facet na 100 Pro rozmawia czasem o dzieciach, a czasem o samochodach!

Czy wiecie, że to w Volvo powstały pasy bezpieczeństwa, fotelik RWF (mocowany tyłem do kierunku jazdy), czy system automatycznego hamowania awaryjnego?

Bezpieczeństwo jest dla marki Volvo priorytetem i nie ogranicza się tylko do pasażerów samochodu, ale wszystkich użytkowników drogi.

Volvo to partner kampanii Facet na 100 PRO – Prawdziwe historie. Nasi Ambasadorzy i członkowie jury odwiedzili Miasteczko Bezpieczeństwa Volvo w Warszawie.

Zobaczcie, jak wyglądała ta wizyta!

Volvo i bezpieczeństwo to terminy od lat ściśle ze sobą powiązane. Szwedzki producent skupił się na bezpieczeństwie na długo zanim ten aspekt motoryzacji stał się modny.

Volvo For Safety to ogólnopolski program edukacyjny, który latem odwiedzi dziewięć polskich miast.
W miasteczku Volvo znajduje się 16 symulatorów (między innymi symulator dachowania, symulator zderzeń czy symulator urazów głowy). Za ich pośrednictwem odwiedzający będą mogli poczuć działanie sił oraz przeciążeń występujących podczas wypadków. Będą mogli również sprawdzić swój czas reakcji, czy przekonać się, jak zwykłe przedmioty zmieniają ekstremalnie swą wagę w wyniku przeciążeń podczas nagłego hamowania. To ostatnie ćwiczenie uświadamia, jakie niebezpieczeństwo stanowić mogą w trakcie wypadku luźne przedmioty.
Wy też możecie odwiedzić Miasteczko Volvo – wejdź na stronę https://volvoforsafety.pl/ i sprawdź terminy.
Miasta, które odwiedzi konwój w 2025 roku
• Warszawa 23-25 maja
• Wrocław 13-15 czerwca
• Sopot 4-6 lipca
• Bydgoszcz 11-13 lipca
• Łódź 25-27 lipca
• Toruń 8-10 sierpnia
• Kraków 5-7 września
• Katowice 12-14 września
• Częstochowa 19-21 września
Wstęp do miasteczka Volvo For Safety jest bezpłatny.